Bon je suis en train de closer une commande de 107$ chez brownell pour 4 charger de mp 22 est il mon envoyer un formulaire a remplir ( End-user statement )
https://www.brownells.com/UserDocs/Miscellaneous/EndUserStatement.pdfVoici le courriel que la madame ma envoyé
Thank you for your interest in Brownells. As of July 8th, 2013, our Dept. of State did recognize the ITAR, International Traffic in Arms Regulations, exemption raise in dollar values of $100.00 to $500.00 for gun component parts only.
Regulated items still require an export license, regardless of their value or quantity.
Under the new exemption, our Dept. of State requires an end-user statement to be kept on file for the specific order the exemption is being utilized for.
Please complete the attached end-user statement and return to us as soon as possible, so your order can be released for shipment.
We do appreciate your co-operation and thank you,
Ya tu du monde qui ont commandé plus de 100$ et qui on rempli se formulaire ? Ce formulaire est juste pour assurer qu'on ne va pas en faire la revente dans d'autre pays non autorisé ? J'aimerais avoir votre avis avant finir ma commande .